2016. április 9., szombat

Álomőrző

Álmodba kúszva bele
őrzöm belsőbe áramló képeid.
Keservgyilkos kést fenve
csended élét dobbanásaim lepik.

Tompítva bánatod, szelíden
szökök bele szórt elmédbe,
ez éjnek nem lehet, és nincsen
ennél gyönyörűbb emléke.

Ahogy az álmod alagútján
átsugárzik képzeletem,
méreg ködének salakútján
tisztulsz, én ezt érezhetem.

Álomlagúnádba csobbanva
halk fénnyel csörgedezem,
legszebb képed akkor lobban, ha
mosolyvized evezem.

Lelkemből mosolyodó valód
tükröződik, ringva sejlőn.
A melegséggel kimondhatót
bontom ki, Téged ölelőn.

Ez már nem holmi üres káprázat,
illó csodák légvárló katyvasza.
Ez egy olyan mélyfehér márványlap,
melyre szeretetet ír a tinta.

Egy titkos örvény lassan
szippantja tornádó ölébe
azt, ami álomhabban
veszett lelked szikraködébe.

Kinyílik pilláid alatt rejlő árnyon
sugárfogadó éjszemem.
Egybekulcsolódik most Te és az álmom - 
köszönöm, hogy érezhetem...

1 megjegyzés:

  1. Kinyílik pilláid alatt rejlő árnyon
    sugárfogadó éjszemem.
    Egybekulcsolódik most Te és az álmom -
    köszönöm, hogy érezhetem... Nimfa versek?

    VálaszTörlés